Approach the future with determination and joy.

Hade möte idag med min coach och det känns faktiskt mycket bättre inför framtiden nu. I got a plan, och jag ser verkligen fram emot det. Jag vill verkligen jobba med något som jag både är bra på och gillar, så jag har bestämt mig för att utveckla min grund examen (jag har examen som make up artist) och göra hudterapeut utbildningen i januari. Jag vill i framtiden ha egen salong och det känns verkligen som att jag är på rätt väg nu. Förövrigt är jag jätte nöjd med min coach Thomas, han är verkligen bra.

Efter kista mötte jag upp Carlos & Tania och vi tog en fika hemma hos amor i hässelby. Imorgon ska vi upp tidigt och träna och sen ska jag hem och färga mammas hår. Men nu ska vi kolla på den nya dokumentären om Sverige demokraterna som gick på tv4 ganska nyligen... Goodnite!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0