Helgen.

Igår pallade jag verkligen inte sitta hemma en dag till. Jag vet inte vad som har hänt med mig, känns som att jag är seg o ligger hemma hela tiden. Carlos kom förbi o tvingade mig ut. Vi drog till söder för att hinka.. När vi kom in på stället var jag inte så positiv men d slutade med att jag var total hinkad på bartenderns 10:a och vi dansade bort tiden helt. Vi rörde oss vidare runt 1 tiden till Alis syster på söder och chillade där en stund. Sen blev vi lite fler o drog vidare till en salsa klubb som var helt tom.. Så då kom någon på den smarta idén att vi skulle dra till en svartklubb. När vi hade varit där i 2min stormade polisen stället och kastade sig på dj:n.. Händelserik kväll minst sagt.

Imorse när vi vaknade drog vi till gymmet och sen hem till hässelby. Jag är helt slut.. Ska ladda ner massa filmer och bara chilla. Imorgon ska jag till stan för att fixa naglarna och förhoppningsvis blir d lite bio på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0