If the things around u don't change, change the things u're around!

Idag åkte jag till Lovisa and got my nails done. Jag är jätte nöjd med mina naglar och de sitter verkligen jätte bra. Sen åkte jag in till stan en snabbis och handlade lite nödvändiga saker som ögonfransböjare och lite skuggor. Skulle egentligen haft ett möte idag men det blev inte av. Sen när jag kom hem blev det storstädning, damsög hela huset, gjorde paj och sen sorterade jag hela mitt sminkbord och tvättade fönster och lister. Jag har gått och blivit hemmafru, haha den dagen den sorgen :)

Imorgon blir det träning, och bio på kvällen eftersom det inte blev av dag.





Kommentarer
Postat av: ems

every girls dream att ha ett sånt sminkbord, love it.

2010-08-17 @ 15:57:22
URL: http://emstheone.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh ett sminkbord! jag ska fan skaffa mig ett

2010-08-17 @ 19:12:27
Postat av: Anonym

ååh ett sminkbord! jag ska fan skaffa mig ett

2010-08-17 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0