Making 1000 friends in 1 year is not a miracle, keepin 1 friend for 1000 years is!

Kom hem från träningen nyss. Körde inte så hårt idag, bara kondition. Du som har ringt mig från privat nr, kan ju försöka ringa med ditt vanliga nummer. Nu ska jag ta en lååång varm dusch och sen ska jag äta ben&jerrys. Jag älskar ben & jerry's. Carlos är tydligen påväg hit för att "suprise me", blev ingen vidare suprise, hoppas bara han håller sig långt borta från min glass. Han ska hämta minneskortet till kameran. Tack, äntligen kommer jag kunna ta lite normala kort!

By the way, min BFF Thala novin is back in town, VARFÖR HAR DU INTE HÖRT AV DIG? keff kompiis! eller tänk, TÄNK om de va hon som ringde från privat hu hu hu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0