Tisdag i Farsta?

Igår skulle jag och  Thala hem till familjen Hagström/Bustos. De var en lång jävla väg men till slut var vi framme, (Thala trodde iaf det efter att hon gått fel i 5 olika portar.) när Mange kom o mötte oss! Det blev god mat, hink och såklart mycket skitsnack. De var riktigt nice o träffa lite gamalt predictive folk som tillhör de få normala som faktiskt jobbade där. Sen drog Thala hem och jag mötte upp min man i hässelby.

Idag vaknade vi sent, ringde lite viktiga samtal och sen blev det ett evighetspass på gymmet. Det var ett misstag att börja träna med Carlos, han tror jag är hur stark och uthållig som helst. Jag vill inte ens vakna imorgon och känna träningsvärken, men jag kommer bli tvungen för jag måste dra till kista för att fixa mitt legg hos Nordea.

Imorgon åker min kära fru till Chicago.. hon lämnar mig.. i 2 veckor.. =(


kärlek vid första ögonkastet.. Oktober månad 2008, vi levde livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0