Tisdag.

Idag hade jag möte på en hudterapeut skola inne i stan. Det gick jätte bra och jag ska få vara med på en lektion under nästa vecka för att se hur allt går till och för att bilda en bättre uppfattning om hur allt går till på deras skola. Medans jag var på skolan fixade min mamma naglarna hos Lovisa. Hon blev självklart jätte nöjd och jag ska försöka lägga upp en bild så ni kan se hur fint det blev. Efter Lovisa, drog vi till Åhléns för att köpa en keramiska värmespolar, men de var slut så vi köpte lite ansiktsmasker istället.


Ikväll blire film med amor, och jag har köpt ben&jerrys - chocolate fudge brownie! Men nu ska jag ner till centrum för att hämta ut mitt paket.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0