Trött..

Kom precis hem från träningen och jag är helt slut. Ska duscha och sen laga lite soppa och äta avocado.

Ikväll ska jag rengöra mina penslar och mitt smink för imorgon ska jag sminka på en musikvideo inspelning åt en svensk artist. Lite mer info om det får ni imorgon. Vet inte om jag orkar gå ut ikväll, min kropp är verkligen helt slut. Carlos ska komma förbi runt 17, vi ska dra och kolla på ett par skor och jag måste köpa ben&jerrys till ikväll.

Från och med nästa vecka kommer jag också att börja lägga upp video klipp på olika sminkningar och hårtips som man enkelt kan göra hemma. Jag kommer att visa vilka produkter och penslar jag använder och hur du bär dig åt. Har ni några önskemål om sminkningar som ni vill att jag ska göra kan ni maila dessa till mig på [email protected].



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0