All of my good days outweigh my bad.

Igår började jag dagen med att dra till gymmet med min man, det är otroligt hur motiverad han kan vara varje dag med träningen. Jag höll på att dö efter mitt träningspass, kändes som om jag skulle få en hjärtattack. Vi drog o köpte lite träningskläder och sen hem till mig för att äta. Det blev bara chill hela kvällen med film o snacks.

Imorse skulle han dra o träna så han droppade mig i Vällingby så jag kunde gå o sola. Nu är jag hemma igen o letar musik till min ipod. Ska möta upp Thala snart, vi är bjudna till några gamla kollegor/vänner Mange o Pricsilla i Farsta. Imorgon blire träning igen, jag ska verkligen hålla igång den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0