Make up by me


 

Den här sminkningen gjorde jag december 2006 när jag tog min make up examen. Det är ett av mina slutarbeten. Jag ska hitta de andra också och lägga upp lite fler sminkningar som jag har gjort. Tänkte börja ta lite bilder och lägga upp nya arbeten, hör av er om ni är intresserade av att bli sminkade!


Rengöringstips: Ni som använder borstar för att sminka er, bör tvätta de minst en gång i månaden. Man kan köpa speciellt rengöringsmedel för att rensa de, men de går även bra med shampoo och sen balsam. Jag använder framförallt borstar av äkta hår. Låt sedan borstarna torka på en handduk.

 



Makeup tips: Mascara är något som verkligen är olika för alla, jag har verkligen provat nästan allt och för mig funkar verkligen Maxfactors som jag använder just nu. När d kommer till krämer är jag superkänslig använder endast VICHY, när jag väl använder ansiktskräm. Mitt bästa köp i USA måste ändå varit Victoria Secret krämen som doftar kokus.. Supergod!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0