Absolutely NO stressing about ANY circumstance.. If u change how u look at things, the things u look at will change.

Första dagen på jobbet gick sådär. Blev lite rastlös, men jag hoppas det blir mer folk imorgon. Blev afterwork med Kamil som är arbetslös. Han vet hur man festar, det blev en tequila direkt och sen blev det några Redstripes. Kom hem på dynderhumör och jag ska lägga mig snart. Jobb imorgon, kom förbi Kista och säg hej! :) Förresten, lyckan har vänt.. Jag har varit på så nice humör i flera dagar nu, de siiick.. Men jag uppskattar de fett!

På lördag blir de lunch med Thala & på kvällen blir det tydligen middag, måndag är det efterwork med Tam & Kamil.

Med min kaffe 9 på morgonen, helt död...


Afterwörk med Kamil babyy.. de så vi gör!


Kommentarer
Postat av: X

va den titel linen till mig? hahaha

do whut it dooo. jobbat en dag diirekt på afterwörk hahaha livin the good life

2010-11-04 @ 22:36:08
Postat av: Claudine

Erkänn den va fet? :D Ja jag lever livet.. ska decka nu.. börjar bli gammal fan hahhaha

2010-11-04 @ 23:00:26
Postat av: Anonym

värsta flipparn!!

2010-11-04 @ 23:09:20
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Töööng!!

2010-11-04 @ 23:19:21
Postat av: usch

du ser ut som en transa med ditt fula smink

2010-11-07 @ 22:33:30
Postat av: Claudine

Tack hjärtat :)

2010-11-08 @ 00:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0