Äntligen helg & nu ska jag straight some things out for yall!

Wow folk har verkligen inget liv nowadays, but like they say, if u got haters, ur doing something right. Jag antar att jag bara är annorlunda, skulle jag tycka och tänka något om någon och känna att jag behöver skriva ner det på internet hade jag låtit personen veta att det var jag. Straight cards, men jag antar att många idag gillar att leka smarta bakom en dator, men det ni inte vet är att jag faktiskt kan se vartenda klick, vart ni bor, vilken data ni har, vilket system ni använder och hur länge ni har varit inne på min sida. So play nice, im just sayin...


Kommentarer
Postat av: just to make it clear baby

du kan inte kolla upp nånting. du kan se vart ip adressen kanske befinner sig, i vilket område. men kan garantera att alla visar samma adress, klarastrandsvägen nångting... du kan se vilken bredandsoperatör man använder sig av.. wow. verkligen någonting att hurra för. mer utvecklad information får endast polisen fram och det skulle vara i sådana fall då de skulle utreda ett brott.. så ditt fula fan, kom inte och lek smart om saker du inte har koll på.

2010-11-12 @ 22:48:16
Postat av: Claudine

Du skrev från Kista, använder dig utav internet explorer 8.0 på engelska, besökte min sida med 4 klick stannade 3 min första gången, 6 min andra, 1 min tredje. Din data har windows 7 och din skärm är 1920x1200 ditt fula fan. Skaffa dig ett liv och vill du mig nånting i framtiden så kan du skriva i ditt egna namn JUST TO MAKE IT CLEAR BABY. allt jag skrev att jag kunde göra, gjorde jag precis.

2010-11-12 @ 23:35:14
Postat av: hahah

nästan för stort.. men inte riktigt i kista.. men det kanske räknas dit.. win 7 stämmer inte riktigt.. har xp om du vill veta.. och skärmuppläsningen känns lite stor för en 12 tummare.. men men.. nästan du!

2010-11-13 @ 00:08:07
Postat av: Alisa

Kan förstå om du spanar in bloggen av ren nyfikenhet, men att du yttrar dig bakom en skärm...shiet det där är bara för pinsamt. Får en att undra vad det är som gör så ont att du bara var tvungen att skriva.

2010-11-13 @ 00:52:53
Postat av: Mikaela O

Avundsjuka får en att öppna käften anonymt!

2010-11-13 @ 06:59:17
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: X

Fega bitch ass brudar de finns! Hahah vem tror du polisen får informationen ifrån? OPERATÖRERNA! Mer än så säger vi inte. blir roligare i slutet när dom torskar. Alltid roligt o höra näää asså vi drev bara förlåt. HAHA! Baam

2010-11-13 @ 18:25:55
Postat av: Claudine

Haha sköna ni är mina tjejer, always got my back <3

2010-11-14 @ 04:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0