Family love

Jag har bara en sak att sága, jag sov i 40 min pá flyget innan jag vaknade av en extrem turbulans och jag ser att killen bredvid mig har bőrjat be till gud. Jag tog inga risker sá jag bestállde in en flaska vin o sánkte den direkt hahaha

Jag ár framme i Budapest hos mina kusiner nu. Min tjejkusin jobbar och kommer hem 3 pá natten men min killkusin var hemma och vántade pá mig. Vi har snackat sőnder oss i 1 timme nu om allt vi inte delat med varandra de senaste mánaderna. Jag kánner mig sá lycklig just nu, ser verkligen fram emot den hár korta tiden hemma. De va lángesen vi alla 3 var tillsammans. Jag kommer vara hár tills pá lőrdag, sá imorgon ska vi ut tillsammans och gőra stan osáker!


En bild pá mig och min tjejkusin Gina frán i sommras, ska ta massa nya bilder imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0