Have a good day!

Jag mår mycket bättre idag, huvudvärken är borta men jag ska ändå inte gå ut, vill inte riskera att ens bli sjuk. Har kollat på massa roliga youtube klipp hela dan och jag är på riktigt bra humör. Ska göra stor städning i mitt sovrum nu och kolla lite film ikväll. Jag har verkligen myst och varit för mig själv i 2 dagar nu, känns skönt att kunna vara med sig själv utan att ha panik. Måste boka tid för vaccination idag också, jag tog första sprutan innan Thailandsresan och nu måste jag fixa omgång nr 2 så jag har skydd mot hepatit i 20 år.

Imorgon blir det nog utgång om jag mår bra, Bedroom ska ha blackparty, har nog tänkt att gå dit om tjejerna vill gå. Har inte kollat med någon ännu, jag trodde ju att jag skulle vara sjuk hela helgen :)

Jag gick all in med min vinterklädsel, mössa, vantar, halsduk hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0