I love me 2 much 2 be with wrong ppl.

Idag solade jag solarium, och i solariet sá finns det sminkborttagning.. Sá jávla bra idé kan inte fatta att det inte finns i Sverige. Nu hade jag iof inte smink, men ándá. Sen mőtte vi upp min tjejkusins 3 vánner och gick till ett kafé főr att diskutera jobb infőr ett arbete i januari. Hade játtekul med mannen som ska őppna rstaurangen och vi diskuterade i timmar.

Vi kom precis hem, och ikváll blir det utgáng och jag ska festa som aldrig főrr. Vi ár uppskrivna pő V.I.P listan, och det innebár att all dricka ár gratis hela kvállen. Ingen jávla judemode som i Sverige. Jag ár helt hypad, őnskar mina tjejer vore hár!


Kommentarer
Postat av: X

Ha de så kul ikväll babes! :D

2010-11-19 @ 20:02:12
Postat av: Claudine

Miss yall =(

2010-11-20 @ 17:06:40
Postat av: X

syns snart = )

2010-11-22 @ 02:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0