“If you want to live a happy life, tie it to a goal, not to people or things.”

Åkte hem till X och drack lite kaffe och chillade. Ruya kom förbi och vi började spela lite uno, jag vann första ronden och drog för att möta upp Fernando. Vi gick hem till Sandra för att fortsätta spela lite, och jag kan ju säga såhär, det gick inte så bra för honom hahaha.. :) Sen gick vi hem och lagade lite tacos , jag har aldrig sätt någon äta så mycket i hela mitt liv. Imorgon är det första dagen på nya jobbet.. WISH ME LUCK! :)

Jag fattar inte hur han kunde stänga tacon hahaha

Sandras feta tavlor med quotes & uno..

Kommentarer
Postat av: Liso

Lycka till =)

2010-11-04 @ 08:15:12
Postat av: Claudine

Tack min älskling <3 <3 <3

2010-11-04 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0