“I'm no one's lap dog, you can't put me on a leash, and that was the attitude of it, FUCK OFF.”

Jag ska lita på min magkänsla nästa gång, den här dagen har varit den sämsta dagen på jävligt länge. Vissa delar tänker jag censurera, men en sak kan jag säga, SL kan dra åt helvette, alla ni som jobbar som kontrollanter borde skaffa er ett liv och ett nytt jobb. Sen kan jag tillägga att jag är jävligt trött på dig och din keffa stil ibland, så när jag inte svarar när du ringer sen så vet du varför.

Ska snart hem till mina favorit pojkar Jojje&Jojje.. Ikväll blire chill med mat, film o trevliga grabbar!

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela O

3? trodde det var 2? hmmmm... need to talk baby! ;)

2010-11-17 @ 19:17:57
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Claudine

Vadå 3?

2010-11-17 @ 20:06:59
Postat av: Liso

jusstee! :)

2010-11-17 @ 20:32:29
Postat av: Ruya

Slå tillbax me samma mynt.. funkar alltid för mig :)

2010-11-17 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0