Just my luck...

Okej nu har jag inte skrivit något vettigt på ett tag, har faktiskt inte haft så mycket att skriva om, jag har mest varit hemma och längtat tillbaka. Men nu har jag något att säga, fy fan vilket jävla skit år jag har haft. Jag skulle inte bry mig om någon raderade ut det här året ur mitt liv. Det dåliga har dominerat totalt. Jag ser fram emot 2011, för jag tror karma har spelat ett fint spel med mig, och nästa år kommer jag nog vinna 25 tusen i 25 fina år med tanke på all skit som har hänt, eller hitta kärlek (jaa jag lever för kärleken, sån där "i can't live without, can't breathe without LOVE). Det som hände idag måste ha varit droppen.. min bägare har runnit över. Men jag hoppas jag vaknar imorgon och inser att det bara var en dålig dröm.

Folk säger att allt händer för en anledning, WHERE'S MY FUCKING MONEY? Jahapp, då blire trisslott imorgon då!


Jag har precis raderat hela min mapp med bilder från 2010, HEJ DÅ JÄVLA SKIT ÅR!

2011 inleder vi med nytt jobb, ny energi och possitiv energi, det kan ju inte bli värre än det här året som gått iallafall. Tror det var det värsta året i mitt liv faktiskt, min älskade hund Ella gick bort, jag förlorade en liten bit av mig själv, gick runt arbetslös och uttråkad. Men jag säger bara såhär, FUCK 2010, nu lägger vi dig bakom oss! Ska fira nyår som aldrig förr!


Kommentarer
Postat av: X

daaamn raderat bilder? d kommer tillbaka i bra snart tror ja.. DET MÅSTE! gå köp triss imorrn.. men de behöver inte bara komma tillbaka i pengar hahahaha wheres my money

2010-11-30 @ 01:25:03
Postat av: perin

håller med 2010 suger faktiskt!

2010-11-30 @ 01:26:45
Postat av: Claudine

Jag ska fira nyår som aldrig förr, ska dansa på bord o ta sönder tallrikar!! Har aldrig sett fram emot ett nytt år såhär mycket!! =D



Asså alla jag har pratat med tycker att de är ett skit år, fuck 2010!

2010-11-30 @ 01:58:15
Postat av: cookie

så jävla sant, FUCK 2010

2010-11-30 @ 04:30:45
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0