Never waste fresh tears over old griefs.

Okej tror min dator har gått sönder, jag kan enbart logga in via webknappen, det betyder att all min information, mina bilder och dokument är forever gone. Trevlig morgon i allra högsta grad. Det är sånt här man vill vakna till just den dagen man ska på arbetsintervju. Aja, låt oss göra det bästa utav situationen, ska fixa mig nu och sen försöka sätta på ett fake smile..  Är oftast glad o positiv men när jagt jg blir arg, då är jag riktigt jävla arg. 100 kr till den som kan få mig på bra humör idag! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Liso

nee fan va tråkigt! HATAR sånt, hoppas du får igång den!

2010-11-17 @ 20:31:40
Postat av: Claudine

Fick igång den sen som tur är.. jag hade blivit galen annars!

2010-11-18 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0