Tack för denna helg.

I fredags kom F förbi en liten stund och senare på kvällen drog jag hem till Sandra för att chilla med henne och turken. Lördags chillade vi hela dan, Sandra gjorde tacos och degade i soffan tills det var dax för utgång. Vi hamnad otippat på stures och jag hade en riktigt rolig kväll. Nice musik och massa drinkar hela kvällen. Vi avslutade kvällen med ett besök på donken och sen sov jag hos Sandra.

Idag har det varit degmode igen, förrutom att det är farsdag och pappa fyller år så jag drog hem för att gratta honom, och quess what? Han är inte ens hemma! Jag ska färga mammas hår snart.. Coundown har börjat nu är det bara 4 dagar kvar tills jag åker!




Här har ni våran nörd lördag med våra bästa vänner hahaha


Kommentarer
Postat av: Mikaela O

Kanske hinner med en lunch på max innan du drar mamacita?

2010-11-14 @ 20:02:17
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Ruya

assså vaaah? när fan filmade du de där?? :S shit, blir fan rädd över hur besatt jag är av iphone...

2010-11-14 @ 20:16:34
Postat av: Claudine

@ Mickis, ja det kanske vi kan.. onsdag? :)



@ Ruya, ja du, har har massa filmer på dig som du inte vet om att jag har spelat in ;) Men jaaa, du är riktigt besatt

2010-11-15 @ 00:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0