The more I grow, the more yall seem to stay the same, don't even know the rules but yet yall tryin to play the game.

Goodmornin! Blev väckt tidigt imorse utav min amoooooooooor. (jaa nu kan ni få något att undra över) Ska på arbetsintervju på onsdag för ett receptionist jobb, I CAN'T WAIT! Ser verkligen fram emot intervjun hoppas jag får jobbet *peppar peppar*. Idag ska jag bara tvätta och packa, mami åker till Ungern redan imorgon. Jag är på jätte bra humör idag, im feelin' so blessed!

 

Hos Sandra med älskade Uno =D

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela O

Jaaaa, va bara dig själv och le en massa. Så får du lätt jobbet. Håller tummarna för dig :D

2010-11-15 @ 14:42:37
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Claudine

I sure hope so :) jaaa.. glöm inte att hålla tummisarna Mickis, annars får du fixa jobb till mig på Rizzo :D

2010-11-15 @ 14:49:55
Postat av: Mikaela O

sv: jag fixar när jag fixat åt mig själv BRE! :P

2010-11-15 @ 15:34:10
URL: http://mikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0