The things that you see ppl take good care of is a clue to what they love

Jag kan inte őverfőra bilderna frán igár till den hár datorn, ska főrsőka gőra det frán mina andra kusiners data imorgon. Jag áker till en annan stad idag kl 8, det tar 2 timmar dit med bil frán Budapest dár jag befinner mig just nu. Idag har jag varit seg som fan, gick runt i en mall och kollade pá lite kláder och fikade. Skulle gátt főrbi min killkusins jobb, men jag hinner nog inte det. Han jobbar námligen pá Armani HAHAHAH jag undrar vem fan det var som anstállde honom :) Han kom hem med goodiebags igár till oss, Armanis nya tjej o kill parfym i en fin váska dessutom. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, ska hem till mina barndomsvánner ikváll o chilla dár.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0