It is probably very necessary to present your ego at some point.

Vaknade precis med värsta huvudvärken. Hoppas inte att jag blir sjuk, det pallar jag inte med just nu. En gammal vän från Florida hörde av sig idag och jag fick värsta nostalgin.. En av mina bästa vänner Thala åker ner och pluggar i LA i augusti och jag har funderat länge på att följa med. Idag slog det mig verkligen att jag inte vill vara utan henne, även fast vi kanske inte ses varje dag skulle det bli konstigt att ha henne på andra sidan jorden. Dessutom har jag fyllt 23 och jag har under hela mitt liv prioriterat andra människor runt om mig, eller ja egentligen handlar det om 2 personer och det är slut med allt sånt nu. It's gon be all about me och jag vet att jag skulle ha the time of my life om jag åkte. We live once, right?


Kommentarer
Postat av: perin

Go 4 it!

2010-11-11 @ 13:16:46
Postat av: Claudine

Thanks girl i think i will :)

2010-11-11 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0