“In tragedy every moment is eternity; in comedy, eternity is a moment.”

Jag har hunnit med mycket idag känns det som. Vaknade fixade mig, och drog ut i snöstormen för att gå hem till Liso och umgås lite. Jag fick äntligen användning för min nya mössa haha :D Jag såg ut som en levande snögubbe när jag väl kom fram. Vi snackade en stund och jag drack lite te innan vi drog iväg till Sollentuna för att kolla runt lite och äta på Subway. Vi gick till apoteket eftersom Alisa skulle köpa järntillskott och gissa vad vi hittade? Medicin mot PMS! Jag skulle behöva ta det där varje dag hahaha =D Sen var det dax för mig att dra in mot stan och möta upp Fernando, han hade bjudit med mig på nån stand up grej inne i stan. Jag garvade ihjäl mig åt de 3 sista komikerna, de var en grek & en iranie som var riktigt tunga faktiskt.

Här har ni lite bilder från idag...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0