A man searches all over the world 4 what he thinks he needs, & when he returns home he finds it

Igár var jag och mamma pá ansiktsbehandling i 4 timmar. De gjorde inpackningar, analyser, massage och dem la till och med inpackning pá hánderna. Jag somnade typ hela tiden och det var verkligen játte skőnt. Ni ska fá lite vackra bilder pá oss... Allting ár sá billigt hár, jag kőpte tvá nybakade croissanter, en fylld med choklad och en med mandel főr bara 10 kronor! Kunde knappt áta en hel och dem ár supergoda.. Snart ska vi áka mot flygplatsen, hoppas ni har saknat mig, főr snart ár jag hemma =)




Kommentarer
Postat av: Liso

2010-11-23 @ 22:14:15
Postat av: Liso

snart min chockladfyllda vän snart. När kommer duuu me deen? hahahha



Måste skriva om DEN för annars tror dfolk att jag syftar på dig! hahaha chockladfyllda vän...ahahaha

2010-11-23 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0