"What nourishes me, destroys me."

Idag är den bästa dagen! Fick jobbet som jag ville ha, nu är det verkligen fokus på framtiden! Känns som om min karma har vänt och jag får tillbaka för all skit jag har fått gå igenom helt i onödan. Jag var en person för 2 år sen som hade allt, bra jobb, bra lön, förmåner men jag hade mycket vid sidan om som gjorde att jag inte kunde koncentera mig. Idag har jag fått ännu bättre förutsättningar och mer förmåner och jag har inget skit som stör. Jag har fått tillbaka all min motivation och fokus, och det gör ont i mig att säga det (för du var med mig under hela den tiden jag fick gå igenom allt det där) men jag är så mycket starkare och bättre utan dig.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du för jobb? =)

2010-11-27 @ 13:35:37
Postat av: Claudine

Ska jobba med support på ett företag som har hand om kontokortsautomater i Sverige.

2010-11-27 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0