Being strong sometimes means being able to let go.

Idag kom Mickis förbi för att chilla & umgås. Det var riktigt nice faktiskt, blev alltifrån emellanåt allvarligt till väldigt oseriöst. Bästa måste ändå ha varit när vi skulle göra oxfilé och jag öppnade köttet och det luktade ruttet. Vi sköljde av den och stekte den ändå, men hela dan så gick vi runt o va nojjiga för att bli sjuka. Pappa kommer hem och undrar vart 300kr/kg oxfilén tog vägen och jag kläcker ur mig att den ändå var gammal.. HAHAHAHA Big misstake!! Färskt kött luktar tydligen så eftersom man måste skölja bort blodet. Gott var det iaf, tack pappa! :) (Tur att jag inte berättade att vi la in köttet som var kvar i frysen, då tror jag han hade mördat mig på plats!)

Nu sitter jag hemma med ett glas vin och ska kolla på film. Ikväll vill jag vara ensam.

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela O

Haha så dina föräldrar tror att vi käka typ ett kilo oxfilé vi två, hahaha.



ps. vi har precis lärt känna varandra. Men du kan ringa mig när du vill prata, om du vill prata eller om du känner för att bara typ berätta ett skämt. <3

2010-11-08 @ 21:44:22
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Claudine

Jag ringer senare och berättar lite om vädret om de okej?

2010-11-09 @ 13:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0