Okej nu kommer jag låta som en bitch, but i don't give a....

Jag har aldrig i hela mitt liv gått fram till en kille och sagt att jag tycker han är fin eller what so ever, jag är tjej och det har ibland sina förmåner, men damn boy u was too damn fine.

Har förrutom det köpt en kofta, en jätte fin mössa & en tröja idag. Hann hänga med Sandra på hennes lunch, träffa Mickis och chilla med Chris ett tag. Har fått hem en massa papper som jag måste kolla igenom och lära mig tills måndag angående jobbet. Imorgon blir det förhoppningsvis fika med tjejerna, naglarna ska fixas och sen på kvällen är det middag med min mentor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Drago mi je cuti da i u Svedskoj se slusa srpska muzika.:) Mislim na videoklipu gde Sandra Nikolic peva.:))))

Cao: Iz Pecuha (Pecs, Hungary)Katarina

2010-11-03 @ 18:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0