Älskar, älskar inte, älskar. älskar inte... Paris?

Fick för kanske 2 veckor sen ett erbjudande om att åka ner till Paris och medverka i en musikvideo för en fransk rap artist. De står självklart för resan och  hotell, plus att jag får lön för arbetet. Jag har ju faktiskt undvikit att vara med i de musikvideoinspelningar jag blivit bjuden på hittils, men jag är faktiskt lite lockad utav att få se Paris, plus att det låter som en högbudgetvideo, och människor som är seriösa. Hursomhelst blir det här i Oktober, datum är ännu inte satt, så vi får se om jag kommer kunna åka då eftersom jag har anmält mig till högskoleprovet och både jag och Carlos fyller år. Frågan är väl egentligen om det verkligen är min grej, har aldrig varit hype på att visa upp mig och behöva få uppmärksamhet och bekräftelse. Det är iaf kul att ha fått förfrågan. Jag håller er uppdaterade med hur allting blir :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela O

ÅK OM DET ÄR SERIÖST! Värsta kul ju! :D

2010-09-16 @ 18:15:44
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Anonym

lättttt .. åk hehe :P

2010-09-17 @ 00:44:18
Postat av: Claudine

Vi får se när jag får lite mer info :)

2010-09-17 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0