“Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.”

Idag har jag haft värsta tjockis-dagen hemma. Nästa vecka drar jag igång med träningen igen! Vaknade runt kl 12, jag vet de är jätte sent, och efter någon timme kom Thala förbi. Vi käkade lite och sen stack hon hem för att plugga. Fick besked från Paris angående videon att den blir uppskjuten till december eftersom han ska på turné. Men nu har en fotograf kontaktat mig och vill ta bilder, och jag älskar hans portofolio! Så det kanske blir en resa till Paris i oktober iaf.. :) Sen ringde jag till Fernando idag för att kolla jobbet på MMA galan i oktober, så det ska bli nice om jag kan jobba där också. Ruya ringde idag och sa att hon hade kollat resor så imorgon ska vi in till stan o köpa biljetter till Egypten 1 vecka nu i oktober. Sen ringde Belel idag, han jobbar i barkarby så jag kanske ska dit o droppa några CV:n i veckan. Det tog mig 3 dagar och jag är back on track.


Usa januari 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0