Everybody carries some kind of burden, its how you carry it that counts.

Just nu är jag jätte trött.. känner mig helt slut både fysiskt och psykiskt. Har varit hos Sandra, åkte dit med Alisa och efter ett tag kom även Ruya... Pratade lite om allt möjligt och de kändes skönt o bara kunna prata och inte bry sig om vad man säger. Jag vet att jag låter helt psyko nu men jag hoppas att dem jag var med förstår. Sen kom jag hem och tittade på debatten som jag tyckte Mona vann överlägset. Ska sova hemma ikväll helt själv, kommer sakna amor... Goodnite ppl..


Ser helt trött ut på d här kortet, typ den moden jag är på nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag vet. Blev dum på mitt långa hår så jag blundade bara och klippte av allt, haha. Måste bara vänja mig vid det korta :P

2010-09-12 @ 22:18:09
URL: http://mikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0