God morgon!

Igår efter att jag fixat Katy och hon var klar för utgång, plockade jag undan lite här hemma, och efter ett tag kom amor och ville sova tillsammans. Han har precis gått och tränat, men han kommer tillbaka efter för att luncha. Idag tänkte jag träffa Anna, en vän från back in the days när jag gick i skolan i solna och sen ska jag på ett möte lite senare i eftermiddag. Ska även hinna med att baka idag, men det får bli efter mötet, har lovat Alisa att jag ska göra något gott till henne. Har haft mensvärk i en vecka nu utan någon jävla mens, jag har ju bytt livsstil nu med träningen o allt så min kropp är säkert helt förvirrad. Men d jätte irriterande.



Hittade den här bilden på mig och amor från Rom feb 2009, gud var mycket vi har rest och hunnit med under våran tid tillsammans. Italien, Grekland, Ungern, Usa & Thailand. Vi har sett och upplevt så mycket, tack för den här tiden tillsammans, nästa månad firar vi 23 ihop. Love u.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiina! :)

2010-09-09 @ 13:17:00
URL: http://mikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0