God morgon Sverige!

2 dagar kvar till valet, och jag hoppas att du som läser detta tar ditt ansvar och går och röstar!

Idag ska jag till Vällingby med Alisa för att byta min locktång och ta en fika. Den var riktigt dålig, kommer nog inte bli svårt att hitta en bättre. Ibland är verkligen inte dyrast bäst. Sen lite senare ikväll kommer Andrea & Sandra förbi för att bli fixade. Jag tycker det är kul att så många har ringt och mailat för att de gillat mina sminkningar. Så ikväll eller senast imorgon kommer det upp en massa bilder. Sen har Carlos frågat om jag vill gå ut ikväll och hänga med honom och Chino men jag får se hur mycket jag orkar (börjar låta som en gammal kärring, men så e det). Sist men inte minst tänkte jag avsluta med något som en vän till mig alltid säger, men som jag inte behövt använda förrens nu. DON'T TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS. Du vet precis vem du är, och när du väl läser min blogg, vilket jag vet att du gör då och då, hoppas jag att du börjar tänka lite på hur du beter dig.


Det här är sminkningar som jag gjorde för jätte längesen. Dålig kamera, i know!


Kommentarer
Postat av: Mikaela O

sv: varför blev du nojjig? Eller nojjig över vad? :D haha

2010-09-17 @ 13:23:04
URL: http://mikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0