Hard work..out?

Vaknade kl 9 och blev efter ett tag hämtad utav amor & sebbe. Vi drog till gymmet och jag är verkligen helt slut! Körde en ny maskin idag och jag har verkligen spagettiben! Ska på ett möte snart, och ikväll kommer min bästa vän förbi på en myskväll med film! Imorgon ska jag iväg och köpa en ny locktång och lite lösfransar. Tänkte visa er hur man sätter fast dem enklast och visa er lite sminkningar för mogen hud (+35år), och hur man använder concealer paletten på bästa möjliga sätt!

Har mycket och fixa idag, men imorgon blir det en hel del uppdateringar. Stay tuned!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig duuu är då som tränar!! Biff-Claudine!

2010-09-07 @ 18:18:30
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Claudine

haha imorgon blire träning igen.. När ska du börja då?

2010-09-07 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0