Hår&Smink.

Idag har jag haft en heldag med mami. Jag började med att färga hennes hår, och sen fönade jag det med lite lätt fall.


När håret var klart började vi med sminket. Min mamma är lite röd vid hak-partiet och jag använde mig utav den nya concealer paletten från Eleven.se. Om du är lite röd på vissa ställen täcker alltid lite grönaktig nyans det bäst, så jag tog den gröna färgen, la på lite innan founationen och resultatet blev super fint!




Ögonen gjorde jag i 2 omgångar. Förrst la jag dem bruna nyanserna som grund, de finns i ögonskugge paletten som är från Eleven.se, som jag förövrigt tycker är en super prisvärd palett som alla tjejer borde ha hemma.


Efter de bruna tonerna gjorde vi en mer glamourös höst look, som kommer vara inne nu i höst, lite mer kattliknande ögon i blått. Jag gillar verkligen den här looken. Här har ni alltså en vardags make som är väldigt naturlig och en lite mer glamorös höst-look som är typsikt för 2010. Hope u liked it :)


 

Produktlista

Hud: Eleven 20 Colour Camouflage Concealer Palette, Flytande foundation "cream" FACE, Eleven, Smashbox creamy cheek colour & brush från höst kollektionen 2010.

Ögon: 120 coloureyeshadow set, Estee Lauders "blue dahlia", Smashbox liquid eyeliner "höstkollektionen 2010" från Eleven.se

Läppar: Smashbox O-GLOSS noir från höst kollektionen 2010.

 


Kommentarer
Postat av: Asshal

Claudinee du e jätte duuktiiiigg gumman keeep up the good work=) mamma blev jätte fin =) och snart e min tur oxåå ååååååååååååååååh surdan!!!!!!!!

2010-09-08 @ 13:52:48
Postat av: Claudine

Tack så jätte mkt! Hon blev jätte nöjd, så det bra.. Du är välkommen PUSS <3

2010-09-08 @ 14:04:32
Postat av: Anonym

din mamma vart jätte fin, och håret blev snyggt också. vad kul det ska bli att bli sminkad snart ;)

2010-09-12 @ 01:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0