Heldag med mams & tjejerna

Vaknade kl 9 av att Alisa ringde och berättade some wonderful news! Grattis! Sen åkte jag in mot stan med mami för att möta upp henne. Jag fick en jacka och ett minneskort till min kamera :) När vi shoppat klart åkte vi till Lovisa för att fixa mina naglar som verkligen var kaos, och sen satte vi oss på ett fik med mamma. Efter stan åkte jag hem till Ruya för att boka vår resa (Det blir Egypten) och strax efter kom Liso och Sandra förbi. Vi snackade massa skit o fikade och jag kom hem för inte så längesen. Imorgon ska jag träffa Rouzbeh och sen på kvällen ska jag på bio.

Lite bilder från idag..



Sandra var överlycklig över sin nya Iphone 4 (får ej missa den delen, hon klarade 3 dagar utan Iphone hahaha

Kommentarer
Postat av: thala

wow busy day...nu vet jag varför du inte svarade på mitt mess;)

2010-09-28 @ 23:00:12
Postat av: Claudine

Nej anledningen till att jag inte svarade var för att mina batterier dog :)

2010-09-28 @ 23:14:11
Postat av: X

som jag för övrigt INTE får igååång pga programvara på datan!!! ÅH!

2010-09-29 @ 01:29:35
Postat av: Claudine

hahahaha driv inte? Asså vadhar hänt med våran tur?

2010-09-29 @ 10:56:29
Postat av: Anonym

DEN FUNKAR = ) yeeeeeey hahaha

2010-09-29 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0