If she's amazing she won't be easy, if she's easy she won't be amazing!

Hemma nu! Jag promenerade till Spånga, och tog jag bussen mot Vällingby. Pratade lite med politikerna på torget innan jag gick vidare till min frisör Jenny. Hon slingade med två olika färger, la på toning, hårinpackning, klippte, fönade och gjorde till slut fina lockar. Jag är jätte nöjd med färgen. Hon ska byta salong nästa månad, så jag fick hennes nya adress, hon kommer gå över till en salong som heter "Salong Que" i St:Eriksplan. Riktigt grym frisör måste jag säga.

Nu ska jag fixa mig lite, eftersom vi ska ut ikväll. Min mobil har inte haft batterier så jag har ingenaning om vilka som ska ut, eller hur vi åker och när vi möts. Lägger upp lite bilder innan jag går ut.



Mitt hår :)


Kommentarer
Postat av: thala

åhhh va fintttt

2010-09-01 @ 21:38:10
Postat av: Claudine

Thank u love!

2010-09-03 @ 07:33:58
Postat av: k

snyggt!

2010-09-09 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0