Lördagsmys.

Har varit och handlat med amor, ikväll ska vi laga mysig middag och jag ska dessutom baka. Det blir ugnstekt kycklingfilé fylld med italiensk skinka, fetaost, basilika och soltorkade tomater. Yummie! Sen kom Sebbe förbi ochvi tog en liten fika, sen åkte de hem och nu väntar jag på att amor ska komma tillbaka. Har städat lite i mitt rum och sorterat lite bland mitt smink. Nu ska jag diska och sen kanske det blir en sminkning om jag hinner! Vill verkligen testa den nya krämrougen från Smashbox, du kan hitta den på eleven.se genom att klicka HÄR!


Skulle haft på mig den här klänningen igår, men det blev ingen utgång..


Kommentarer
Postat av: Asshal

heeluuuu sexiiii :P

2010-09-08 @ 14:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0