Okej?

Min statistik har flippat ut idag. I guess ppl like drama. Inte så många fler som läser, men hur många klick jag har haft är nog rekord. Folk har flippat. Det kliar i fingrarna va? Anyways, satt och funderade på vad jag skulle göra för att belöna mig själv efter att allt d här är över och jag tror jag ska åka på en weekend faktiskt. Om Paris videoinspelningen blir av är det ju ett plus, jag har velat åka dit så länge och verkligen gå runt och utforska staden. Rom är en utav mina bästa resor jag gjort i mitt liv, och tro mig jag har rest mycket, men det hade så mycket kultur och arv, det var verkligen något extra. Tror Paris kommer bli riktigt nice d också.


Rom februari 2009

Jag har varit så jävla dålig på att äta dem här dagarna, men idag tänkte jag faktiskt hitta våffeljärnet och dra hem till Sandra. Hon har köpt allt, men d finns inget våffeljärn.. Så nu ska jag upp på vinden. Wish me luck, de kaos där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0