På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst.

Igår åkte jag hem till Carlos på kvällen och tvingade honom titta på Dear John. Han sa att han tyckte den var jättebra, men jag tror han ljuger för mig. Imorse åkte jag hem, för att sen dra till Kista på en arbetsintervju som senare visade sig påminna mer om slavhandel än ett vanligt jobb i Sverige. Jag kom hem för inte så längesen och tänkte sätta mig ner och plugga lite till högskoleprovet som jag anmälde mig till förra veckan, roligt att den ska vara på min födelsedag.

Imorgon kommer Andrea & Sandra hit på en makeover innan det ska ut, jag tror inte jag kommer följa med den  här gången, men vi får se. Måste lämna tillbaka min nya locktång som var sämst, ska fixa en annan istället.

Kommentarer
Postat av: Mikaela O

meh. jag anmälde mig också till h-provet. Men glömde betala. Dumb asss me :P

2010-09-16 @ 16:57:08
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Claudine

Hahaha fett synd Mickis =P

2010-09-16 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0