People will only try to bring u down because you're up so high they can't see U!

Ledsen för dålig uppdatering, men jag kom hem nyss! Hade jobbintervju igår på en butik, och det gick jätte bra. Sen hade jag ett möte vid 3 tiden och efter det åkte jag & Sandra till stan för att möta upp Alisa & Ruya (de syns ganska ofta ihop fikandes på café eller på shoppingrundor nu eftersom de börjat plugga till lärare på SU. Grattis!) Jag köpte ett par nya skor & Ruya ska sluta röka, jag hoppas d kmr gå bra. Sen hamnade jag hemma hos Sandra och tiden bara flög iväg så jag sov där, och kom hem nyss eftersom jag gick med henne på morgonen när hon skulle till jobbet. Jag orkar inte sova bort hela dagen, så jag tänkte vara duktig och dra till gymmet nu! By the way, vad tycker ni om naglarna? Sandra har inte utbildat sig och gör dem faktiskt själv.


 

Efter 3 timmars sömn ska jag faktiskt vara lite duktig o dra till gymmet... Ciao!

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

hahhaa, jag dör. Äääh, Sami gör så mycket annat skit så det jämnar ut sig ;) hahaaha.

2010-09-03 @ 07:58:42
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/
Postat av: X

hahahaha! hon gör dom faktiskt själv! #claudisseriösaton hahaha

2010-09-03 @ 08:32:24
URL: http://mjuziq.blogspot.com
Postat av: Claudine

haha jag visade dem för mamma och hon trodde inte att du hade gjort dem själv.. hon trodde du måste ha använt dig av ngn mall som gjorde mönstren typ klistermärke hahahaha

2010-09-03 @ 09:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0