Stop worrying.. Its all gonna be ok in the end, if its not ok, ITS NOT THE END!

Jag har spräckt min jävla läpp. Vaknade imorse med blod överallt. Trevligt. Nu ser jag ut som om jag fått en höger. Men men skit samma. Idag ska jag träffa Rouzbeh och ha något möte (?) Han ska gå med mig på MMA galan nu i oktober. Jag var på K1 förra året och det var riktigt nice, längtar tills den 29 redan. Sen ska jag på bio ikväll med Belel, tror dt blir Wall street med Michael Douglas. Fan jag åkte på en förkylning också i helgen, när fan ska jag bli frisk? Som Lovisa sa igår, "en olycka kommer sällan ensam" No shit! MEN.. efter regn kommer SOOOOOOOL!

Ska äta något nu.. Chau!


Kommentarer
Postat av: thala

jag gillar denna bild , du ser gangster ut haha

nu bokar du resan till egyptien och träffar en egyptisk prins där som i filmerna

2010-09-29 @ 22:25:41
Postat av: Claudine

Jag fick inte åka själv..haha mamma fick panik :P haha jag ser ut som om jag fått en höger haha.. Miss u nane.. när ska vi ses? <3

2010-09-30 @ 00:49:38
Postat av: thala

vill du ses imorgon ??

2010-10-01 @ 15:09:24
Postat av: Claudine

aa de kan vi göra.. Vad vill du hitta på? Vad ska du göra ikväll? Ska du med ut? Puss

2010-10-01 @ 18:14:57
Postat av: thala

ikävll e jag bjuden till theresa sen är det NYC djs som spelar på berns ikävll. men d kostar 180 så jag får se.

vi rings imorn när vi vaknar

2010-10-01 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0