Tack för ikväll.

Ruya hämtade mig runt kl 21 och vi drog till spånga för att hyra film. Det blev 3 stycken och vi inlädde filmkvällen med en skräckis. Folk som känner mig vet att jag aldrig kollar på det, oftast leder det bara till problem = sömnlösa nätter. Nästa film trodde jag skulle vara lite tråkig men det visade sig vara en riktigt bra komedi. Har inte garvat såhär mycket på flera veckor och det var faktiskt riktigt nice. Jag kom precis hem och för första gången på länge känns det helt okej att sova själv.



Kommentarer
Postat av: Mikaela O

sv:Jag vet, jag flippa ur när lönen kom haha. Men sååååå värt det :P

2010-09-25 @ 19:48:57
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Claudine

Im glad u liked it :)

2010-09-26 @ 13:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0