The bravest thing that men do is love women!

Har fixat mig nu.. mina lockar längst fram har tyvärr gått ur lite.. så jag fäste bak luggen. Gjorde en basic sotning från kanterna och ljust längst in vid ögat så det öppnar upp och gör så att de ser ut som om man har större ögon. Lite lashes la jag på också, men jag var lite stressad över kvällens make up så den är inte så grundligt gjord. Hope u like it anyway..

Ett tips: om ni vill ha dramtisk look brukar man lägga svart penna längst in vid ögonlinjen, om ni vill få riktigt mustig svart färg ska ni bränna lite på kajalen innan ni drar sträcket! (låt det torka några sek)

Jag har använt svart färg längst ut, en lite glittrig svart från mac och på globlinjen (i mitten) använde jag en brun färg från Dior. Det vita är ett puderglitter från FACE. Foundationen är från Shisheido. Ska lägga upp lite mer produkt information när jag hinner.






Kommentarer
Postat av: D

Hej tänkte fråga dig om vilka lösögonfransar du använder? om det nu är :$ riktigt snyggt iallafall

2010-09-02 @ 21:00:52
Postat av: Claudine

Hej! På bilden använde jag lösfransar från Depend (går att köpa på bla kicks) de finns i olika nummer, den bästa, och den jag avnänder på bilden är nr 2 i deras sortiment! :)

2010-09-03 @ 07:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0