Tips!

Ett tips för dig som använder sig utav svamp när du applicerar foundation. Det är självklart upp till var och en, men jag skulle vilja rekomendera en mer hygienisk och sparsammare metod. Foundationsvampar är oftast fulla med bakterier och hinner dra åt sig mycket av krämen innan du hinner applicera det, så därför rekomenderar jag att du köper en foundationborste. Det är lätt att applicera och eftersom den är gjort utav syntet tvättas den lätt och suger inte åt sig din foundation.

Jag använder den här från Face Stockholm nr 34, och den kostar ca: 230:-

 

Sen är, tycker jag, alltid fingrar ett utav de bästa sätten att applicera make up på sig själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0