A great relationship is just 2 ppl who specialize in forgiveness.

Är hemma nu och ligger i min varma mysiga säng. En gammal vän som jag inte pratat med sen i januari hörde oväntat av sig, kul när folk skriver från "ingenstans" :) Sandras pappa lagade god entrecote med ugnsbakad potatis, jag  är fortfarande mätt. Här är en bild på mig och Liso från februari.. Snart kommer vinterjackan fram igen... Vilken ångest, tror jag ska till stan på måndag och se om jag kan hitta någon fin jacka till iår, sen måste jag kolla resor också. Jag och Ruya har pratat om att kanske åka 1 vecka nu i oktober, det beror på om hon kan komma från skolan. Jag hade tänkt mig typ Egypten eller Tunisien.. Fingerscrossed! Sen fyller jag ju år nästa månad så det ska också firas.



Ps. Min jacka och minneskortet tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0