Vad händer när en kvinna möter en pojke istället för en man?

Ja exakt det som har hänt just nu. Hej då hare bra. CTRL ALT DELETE ur mitt liv. Jag är en kvinna, och vet mitt värde. Jag behöver inte skit i mitt liv. Du ska vara glad att du ens träffat mig och har fått ha mig som din flickvän,  jag önskar jag kunde säga desamma om dig, men så är absolut inte fallet. Snälla ring inte mig, skicka inte mail, kom inte hit för du är inte välkommen i mitt liv.

Bara för att du har behandlat dina tidigare som skit och dem har stått vid din sida betyder det verkligen inte att jag  tänker göra det. Jag hade innan jag ens visste om din existens, lovat mig själv att inte ta vad som helst. Jag tror på dig när du säger att du aldrig älskat någon som du älskar mig, men vet du vad? Det räcker inte.

Så som du har betett dig den här veckan, en vecka som föralltid kommer att finnas i både mitt och ditt liv, är under all kritik. Du har verkligen bevisat att det är många år kvar innan du blir man, om du ens någonsin kan bli det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman:( hoppas du finner någon bättre. Kram karol

2010-09-17 @ 20:04:55
Postat av: Claudine

Tack gumman, som d ser ut just nu kmr d inte bli så svårt o hitta något "bättre".. :)

2010-09-18 @ 01:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0